Reinfeldt vs Kellerman

Reinfeldt vs KellermanFör några veckor sedan tittade jag igenom alla avsnitt av Prison Break för första gången. Ja, jag vet att jag är lite efter men det var det värt för att slippa all reklam och kunna se alla avsnitt på rad.

Hur som helst, det som slog mig var hur skrämmande lik Agent Paul Kellerman var vår nye statsminister Fredrik Reinfeldt. Jag var helt enkelt  tvungen att sätta de bredvid varann för att verkligen jämföra.

Visst, vår käre Reinfeldt ser ut ha ha några år extra på nacken men förutom det och att Kellermans mamma glömde tejpa in öronen på sin son är de förhållandevis lika. Frågan är om Reinfeldt är lika känslokall som Kellerman!?


Felix Jansson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback